خرید ملک در ترکیه

Wiki Article

در حقیقت ، کسانی که در آپارتمان های بیلیک دوزو زندگی می کنند ، انواع امکانات کاری، توریستی ، خدماتی ، اجتماعی و تفریحی را پیدا می کنند که در آنها نیازی به مراجعه به مرکز شهر نخواهد بود. با توجه به اینکه آلانیا مقصد توریستی بسیاری از گردشگران محلی و خارجی است، میتوان گفت که برای گردشگران و مهاجران بسیار امن است اما به هرحال خطر سرقت و جیب بری بالا میباشد. امروز ، بیلیک دوزو با در نظر گرفتن مزایای کلی سرمایه گذار در خرید ملک در ترکیه ، شاهد رونق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات با کیفیت بالا است. در مقایسه با سایر حومه شهر استانبول ، دارای بالاترین کیفیت و از لحاظ توسعه شهری از لحاظ ساختاری بسیار عالی است ، انتظار می رود سرمایه گذاری های املاک و مستغلات در این منطقه به رکوردهای بالایی از سود برسد. منطقه بیلیک دوزو استانبول قبلاً با علاقه سرمایه گذاران فاصله زیادی نداشت ، زیرساخت های منطقه علاوه بر مرکز شهر ، در مراحل ابتدایی خود قرار دارند ، اما اکنون شاهد یک توسعه شهری منظم تر و با کیفیت تر در مقایسه با سایر مناطق در استانبول هستیم، و وجود ویلا های فروشی در بیلیک دوزو مورد توجه سرمایه گذاران بخش املاک و مستغلات قرار گرفته است ، خصوصاً پس از رفع مشکل حمل و نقل و پیوند آنها از طریق خط اتوبوس “متروبوس” به مرکز شهر. Facts h as  be en g​en​er​at ed wi th the  assistance of GS᠎A ᠎Material  Generator ​DEMO!


دروازه هادریان تنها دروازه به جا مانده از شهر باستانی سریک است. three. برای آپارتمان ها تنها پرداخت نقدی پذیرفته می شود. هر آپارتمان مجهز به درب ورودی فولادی و آیفون تصویری است که به درهای لابی ورودی وصل شده اند. دسترسی به آپارتمان ها در هر بلوک از طریق یک لابی ورودی امنیتی انجام می شود و از طریق راه پله ها یا آسانسور می توان به طبقات مختلف رسید. 11. آیا ملک خریداری شده در ترکیه را می توان اجاره داد؟ اگر سهم زمین در منطقه مورد توجه قرار گیرد ، به راحتی می توان گفت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در بیلیک دوزو در دوره های آینده سود بسیار بالایی را به همراه خواهد داشت. بلافاصله پس از آن ، یاکوپلو و کاواکلی اولین قدمهای خود را در مسیر از دو روستای کوچک به دو منطقه سازمان یافته بیلیک دوزو آغاز کردند که ویلاهای بیلیک دوزو ، به ویژه در نزدیکی ساحل ، با احیای صنعتی همراه با سرعت بالای رفت و آمد به این مناطق بودند.


خرید خانه در ترکیه برای اقامت

در اینجا بیلیک دوزو سازمان یافته ترین منطقه در استانبول ، اروپا است ، با ظرفیت بالا برای توزیع و پر کردن سوخت ، با نیروگاه حرارتی خود ، که برق را با گاز طبیعی و سوخت تولید می کند ، با دسترسی آسان جاده ها به دریا و فرودگاه ها ، با بازار ماهی ، بزرگترین بازار ماهی ترکیه با داشتن فضاهای بی نظیر ساخت و ساز مسکونی و حرفه ای ، و با Tüyap مرکز نمایشگاه های بین المللی. خریداران نقدی از 10% تخفیف بی نظیر در قیمت های بالا برخوردار می شوند. همچنین داشتن دسترسی آسان به شهر و فرودگاه، امکانات فراوان محلی، امکانات موجود در مجموعه، فضای نشیمن بیرون از منزل با ویویی بسیار زیبا از دریا و طبیعت از جمله مزایای دیگر این مجموعه هستند. بنابراین کسانی که در رشته معدن تحصیل کردند همچنین معدنچیان در این شهر، بالاترین موقعیت شغلی را دارند. همچنین شما می توانید شرایط پرداخت خود را از بین یکی از موارد زیر انتخاب کنید.


گسترش مدارس و دانشگاه های بین المللی در بیلیک دوزو باعث افزایش تقاضا برای اجاره واحدهای مسکونی شده است ، این امر در هجوم اخیر سرمایه گذاران و ساکنان به بیلیک دوزو منعکس شده است. با اتخاذ یک سبک بازار آزاد در ترکیه و ایجاد دولت مسکن در سال 1984 در زمان رئیس جمهور پیشین تورگوت اوزال ، ایده مسکن جمعی و ایجاد مجتمع click here های مسکونی پدیدار شد. گسترش مجتمع های مسکونی در بیلیک دوزو از جمله مراکز تفریحی اجتماعی ، تفریحی و ورزشی ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، مراکز تفریحی کودکان ، باغها و سایر امکانات و خدمات اجتماعی ، باعث شده است تا آنها نسبت به سایر املاک واقعی سرمایه گذاران در ترکیه جذاب تر شوند. برخی از هزینهها در ترکیه نسبت به ایران بیشتر است و برخی از هزینهها نیز کمتر است. کسانی که نسبت به خرید ملک و خانه در این شهر اقدام می نمایند باید خوشحال باشند زیرا در تمامی نقاط استانبول تمام مایحتاج زندگی با قیمت بسیار مناسب وجود دارد. علاوه بر دومین واحد صنعتی خود ، “شهر صنعتی بیزان” که دارای مساحت 450 هکتار و بسیاری از مناطق صنعتی و تجاری دیگر است ، علاوه بر دومین منطقه شهر صنعتی ، منطقه بزرگ صنعتی آن 1600 هکتار دارد. ​Th is ᠎da᠎ta has been g enerated ᠎by G​SA Content  Generator ᠎DE​MO.

Report this wiki page